28 Ekim 2012 Pazar

İlk Ansiklopedim (First Encyclopedia)

Geçenlerde Irmak'a Oxford İlk Ansiklopedim kitabını almıştım. Üzerinde ilköğretim öğrencileri için yazıyordu ama zaman zaman yararlanabileceğimizi düşünmüştüm. Kitabı eve getirdiğimde Irmak pek ilgilenmedi, bende daha sonra kullanılmak üzere dolaba kaldırdım. Haftasonu Irmak grip olunca burnu tıkanmaya başladı ama tabi açmak tam bir eziyet, evde kıyametler kopuyor. Babası neden öksürdüğünü anlatmaya başladı, bende dolaptan ansiklopediyi çıkarttım sindirim sistemi resmi üzerinde konuyu açıkladık. Sonra yemeklerin vücudunda nereleri dolaştığını gösterdik.Çok hoşuna gitti, tekrar tekrar anlattırdı. Daha sonra hayvanlara baktı, renkli sayfaları çevirip durdu. Yalnız sayfaların kenarındaki daire içindeki imgelere basıp birşeyler olmasını beklemesi bende yine soru işaretleri oluşturdu. ipad çocuğun eline verilmemeli mi, acaba bu çocuğa zarar veriyor mu?

I bought an Oxford First Encyclopedia for Irmak recently. When I first bought it she didn't pay any attention so I put it in her book shelf. When she got flu on the weekend we spent much efford for cleaning her nose. She certainly doesn't want it but we have to do that. His father started to talk her about how mucus goes to her throut and makes her cough thats why we have to clean her blocked nose. Then it was time to take out the encyclopedia and show her parts of the body. It didn't help to stop her crying but she realy liked seeing inside of her body. Afterwards she checked the animal kind with her baby holding her hand. The only thing concern me was she push the circles and waiting something to happen. Should I stop her painting on ipad?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder