10 Ekim 2012 Çarşamba

Süpriz Günü (Suprise Day) -2-

Çarşambaları Irmak'ın okulunda süpriz gün, dolayısı ile salı akşamları Irmak'la beraber kolları sıvayıp mutfağa giriyoruz. Bu hafta ananedende yardım aldık, ama tembel işi çikolata topu yaptık. Çok basit pudingle sütü karıştır, soğumasını bekle, içine bisküvileri kır, biraz yoğur daha sonra parçacıkları hindistan cevizine batırıp yuvarla. Çıkan sonuç gayet lezzetliydi, Irmak karıştırma işine zaten bayılıyor, ona kalsa mutfaktaki bütün işleri o yapacak. Ben ise tam tersine mutfaktan mümkün olduğunca uzak kalmayı tercih eden biriyim. Yani süpriz günleri Irmak için olduğu kadar benim içinde deneyim oluyor.
Wednesday is suprise day in Irmak's nursery. Everyone birings something and they ate it in the afternoon. This is a good opportunity for me to go in to kitchen with Irmak and share this experience. Actually I'm not a kitchen person so I take this suprise day as an improvement activity. We prepared chocolate balls for this week. As you can guess this is one of the most simple things you can do. Just prepare a puding with milk, crush the plain biscuit and mix it with puding. After they get cold take small parts and roll it with coconut and they are ready.

2 yorum:

  1. Asli aktivite gunlerinize benim de katilmam lazim sanirim "the most simpleset thing" i beceremedim bu aksam :-D

    YanıtlaSil
  2. İşte bende kızımın bizim gibi olmaması için uğraşıyorum :)

    YanıtlaSil